skip to main | skip to sidebar

Tuesday 24 January 2012

HAPPY WITHOUT MY BELOVED AW

today is my birthday ... hahakkss aku ase happy sangat-2 sebab family aku still ag nak sambut bufday aku...dalam diamm my mama kua kan sesuatu dalam handbag dia n mama cakap macam nie ""happy bufday too ana lulu nahh this is your present but you must remember yang adik nie dah besar dah 17 tahun pon bukan 7 tahun so take care you self dear""wow so sweet bila mama cakap macam to..nakk jatuhh air mata aku..hahakkss btw mama I LOVE YOU SO MUCH .... adikk akn jadi anak yang terbaekk Insayallah...lepas abes celebrate ngan family ..aku pon celebrate lah ngan my friend n my specially MY BELOVED ASHRAF WAJDI....walaupon dia lambat aku tetap bersabar..hahakkss sayang you a so sweet ..love you so much...i happy ngan you sayang ... so romantic kan you tido kt peha i...wow i very-2 surprise ... i withing your present for me..but you gift me your kiss...hahakksss thankss i will remember that memory....ngeee apew ponn aku happy sangat-2 today...so adew mood tokk bermesra with himmm
                                          
                                                            with my family
                                                              with my friend

No comments:

Post a Comment