skip to main | skip to sidebar

Sunday 29 January 2012

MY TRUE STORY

ukew semalam aku ngan dia bergaduh .. tapi bukan masalah besar pon just masalah kecik jewp... aku just terase jewkk apew yang dia cakap pasal aku kat perempuan laen too jewkk... and malam semalam aku call dia.... dia angkat call aku and aku tanye kat dia nape you asyik-2 nak jauh kan diri dari i?? then dia cakap ohh godd i takod.. dia takod nak couple ngan aku sebab aku adik ajoe yang semua orang kenal... and aku tak percaye apew yang dia cakap..ohh god aku terkejud bila dia cakap mcm too..seriuosly aku terkedu aper yang dia cakap semalam.... aku just cakap kat dia be strong bie.. now you couple ngan i bukan ngan abg i... iff you make something wrong just take a mistake n don't try to be again.. semalam aku dah berterus terang ngan dia pasal RAHSIA PERIBADI aku yang semua orang tatau... ya allah aku ase aku dah singung kan perasaan dia.. walauapew pon yang jadi..dia tetap sayang aku... and dia akan tetap take care pasal aku...dia tanakk tinggal kan aku sebb secret aku... bie i love you so muchh ... i need you for all my life.... i sayang you lebih dari apew yang i adew skunk nie.. dia sangat berbeza ngan lelaki-2 yang aku pernah kenal... dia seorang yang pandai menjaga maruah keluarga n dia sangat hormat aku sebagai adikk ajoe.. thanks sayang... i hope we will be together ..  I LOVE YOU UNTIL I DIE... i sayang you walaupun you dah tau SECRET i... muahh <

No comments:

Post a Comment