skip to main | skip to sidebar

Saturday 11 February 2012

hari yang paling wat aku kelang kabut...

hurmm .... tepat kul 3 pagi .. aku dapat text dari AW aku... ""ana! please call me skunk ... i need you ..
hurmm time too aku betol-2 terkejud gila babi.. ya allah sumpahh aku tak jangka yang dia text aku tgh-2 mlm...
baru aku nak tutup mata tetiba dia call .. then tetiba ngah takk bersalahnye dia suruh aku call dia .. korang bayangkan lahh tengah-2 malam nie mane aku nk cari topup .. tuhan jewk lah yang tau perasaan aku mlm nie mcm mne... bule plak dia maen ugut-2 aku..perhh saba jewk .. korang tau dia cakap apew "" you call i skunk lau takk i majukk... i tanakk cakap ngan you sampai abes credit""" dahh aku terdiamm aku tatau nk cakap apew kat dia... kat pala otak aku dahh pikir mne lahh aku nk cekauu topup... nasib arr aku adew member yang agakk blur sikit ... thanks kawan .. lepas dapat topup ngan pantas aku call dia... ya allah jantung aku nak gugur bila dia angkat call aku..sumpahh aku takk caye yang dia kena kann aku....bapakk arr... aku dah half-2 nyawa niee dia bule cakap''i just nk tgok you sanggup kew takk'' perhh ase nakk gigit pukul tampar n mcm-2 lagi.... but seriously AW memang romantic ... naughty ... sometimes dia degil tahapp cipan.... aku ase nak menangis bila aku dpat dengar suare dia..ase mcm tak percaya.. apew yang adew kat diri AW to lah yang menyebab kan aku sayang dia sangat-2... bayang kan lahh dekat sebulan lebih hari nie baru aku dapat dengar suare dia yang manje..gelakk tawa dia yang cute .. gedik dia yang wat aku sayang kat dia sangat-2... lebiu sayang <3 .. aku takk dapat bayang kan kalau dia tinggal kan aku suatu hari nanti....tapi aku hope sangat-2 yang aku ngan dia takan berpisah sampai bila-2...dia laen dari laki-2 yang pernah aku kenal..dia terlalu special sangat... seriously lau dia tinggal kan aku ..aku dah takan cari mane-2 laki tok jadi couple aku..bia lah AW yang terakhir wat aku ..ahad nie insyallah lau tade apew-2 benda maybe aku meet dia.. sumpah aku miss dia gila-2... tipu lah lau aku cakap yang aku takk jeles bila tgok membe aku dating tiap-2 hari..hahakks...tapi aku pandang semua too ngan pandangan yang positive ... maybe dia penat keje.. so dia mesti perlukan banyak rest kan.. hurmmm sumpahh aku sayang ashraf wajdi sorang...
 I LOVE YOU MORE FUCK DAMN MUCH ASHRAF WAJDI <3
PLEASE DON'T LEAVE ME ALONE !!! I NEED YOU FOR ALL MY LIFE

No comments:

Post a Comment